هتل دو ستاره با کیفیت جواهری مشهد
نوشته شده توسط : gheirati

رزرو هتل از جمله مهمترین نکاتی است که می بایست قبل از سفر به آن اهیمت دهید. اگر قصد سفر به مشهد را دارید می توانید از بین هتل های مشهد همچنین هتل های نزدیک حرم هتل مورد نظر خود را رزرو کنید تا در سفر به این شهر دچار سردرگمی و اتلاف وقت برای جستجو در رزرو مکان اقامتیتان نشوید. هتل دو ستاره با کیفیت جواهری مشهد، گزینه ای مناسب برای مسافرانی خواهد بود که قصد اقامت ارزان در مشهد داشته همچنین به دنبال رزرو هتل های نزدیک حرم می باشند. در این مقاله با ماهمراه باشید تا این هتل دو ستاره را به شما معرفی کنیم.

درباره هتل جواهری مشهد

یکی از هتل های قدیمی در خیابان امام رضا مشهد را می توان هتل جواهری نام برد که در سال1358 افتتاح و جهت ارتقا کیفیت و خدمات به مشتریان در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دو ستاره با درا بودن 65 واحد اقامتی در 6 طبقه آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران شهر مشهد می باشد. موقعیت مکانی هتل جواهری واقع در خیابان امام رضا موجب شده تا مسافران با رزرو این هتل بتوانند در فاصله کوتاه پیاده روی تا حرم، به زیارت امام رضا مشرف شوند.

اگر در سفر به مشهد قصد گشت و گذار در مناطق تفریحی و مراکز خرید متعدد موجود در شهر مشهد را دارید، می تواند از طریق وسایل حمل و نقل عمومی که ایستگاه های آن در نزدیکی این هتل واقع شده استفاده نمایید. ایستگاه قطار بین شهری واقع در میدان بسیج در نزدیکی این هتل گزینه مناسبی خواهد بود تا بتوانید از مراکز تفریحی همچون پارک ملت مشهد، پارک وکیل آباد، باغ وحش وکیل آباد و ... دیدن نمایید.

امکانات هتل دو ستاره جواهری مشهد

با رزرو هتل دو ستاره با کیفیت جواهری مشهد و اقامت در یکی از اتاق های یک تخته و یک تخته فولبرد، دو تخته و دو تخته فولبرد، سه تخته و سه تخته فولبرد، چهار تخته و سوئیت پنج نفره می توانید اقامتی ارزان در مشهد را تجربه کنید. ضمن رزرو ارزان هتل و اقامت در هتل دو ستاره جواهری می توانید از امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنتی در اتاق،حمام، تلفن در اتاق، صبحانه و ... موجود در اتاق ها بهره مند شوید.

علاوه بر امکانات موجود در اتاق ها این هتل با دارا بودن لاندری، لابی، رستوران، صندوق امانات، کافی شاپ، فتوکپی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و ... اقامتی به یادماندنی را برای مسافران و مهمانان هتل به ارمغان می آورد. با رزرو این هتل می توانید در هزینه خود در سفر به مشهد صرفه جویی کنید.

با سفر به مشهد اگر قصد اقامتی لوکس در این شهر را دارید، می توانید از بین هتل های پنج ستاره مشهد، رزرو هتل مشهد از های هتل انجام دهید و سفر به یادماندنی را در این شهر تجربه کنید. همچنین با رزرو تور مشهد می توانید از تمامی مراکز تفریحی و گردشگری این شهر دیدن نمایید. رزرو آنلاین هتل از های هتل موجب شده تا مسافران بدون هیچ گونه اتلاف وقت هتل و مکان اقامتی خود را در این شهر رزرو نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: